Alicelindstrom

Dagens outfit

Hej, jag fick en frga i bloggsvar om jag kunde ha mer outfits!!
och det kan jag ju, om ni vill?
men nu har jag skapat en kategori med mina Dagens outfits!!
kommer ju inte att lägga upp alla min outfits, men kanske när jag har lust!
påminn mig gärna om att jag ska göra det!! (:
men här kommer dagens outfit!!


ni behöver ju inte titta på mig, bara på kläderna!! (:

Tröja: Gina Tricot
Jeanstights/Jeggings (elr vad det nu heter) : HM

Vill ni att jag ska fler outfits??
komentera då!!

Maja Nubben Norberg

SV:För att pappa hade hett sönder vvår elvisp och då stog jag och vispa i 30 min och inget hände :( <3 det var jjobbigt och då gick jag till Elina för vi skulle låna deras Elvisp så då tänkte jag att jag kunde ta enhjulingen på samma vända men ni var inte hemma xp <33


blogg: http://maaajaan.blogg.se/
Märta älskar Saade

Jag har också en sån tröja, jag har på mig den idag, haha


blogg: http://barasaade.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin