Alicelindstrom

Dag 9

Dag 1. Självporträtt
Dag 2. En sommarbild
Dag 3. Favoritpryl 
Dag 4. En gammal bild
Dag 5. En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 6. En favoritbild
 
Dag 7. En vinterbild 
Dag 8. När jag var liten
Dag 9. En sommarbild
Dag 10. Ett minne


hihi ni kanske vet hur jag är nu, men jag kan ju inte välja EN sommar bild!!
det blir nog någon fler!! (: men här är dom:

     

     
 


hihi klicka så blir dom större!!
Men det är några av mina favoritsommarbilder!! (: hihi
för mig är dom sommar!! (:

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin