Alicelindstrom

Dag 6

tidsinstäld

Dag 1. Självporträtt
Dag 2. En sommarbild
Dag 3. Favoritpryl 
Dag 4. En gammal bild
Dag 5. En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 6. En favoritbild 
Dag 7. En vinterbild 
Dag 8. När jag var liten
Dag 9. En sommarbild
Dag 10. Ett minne

ojj jag har många bilder som jag har blivit ganska nöjd med!
Här är några av dom! för jag kan inte välja en!! xD

 
öö jaa det var några av mina favoriter!! vilken/vilka tycker ni var finast??
hihi xD och baar som ni vet så är dom inte i någon årdning!! haha xD
Jag har typ bara klicka in på på bloggen, såå det är ganska blandat!! haha
Men ni kan klicka på alla bilderna så blir dom större!! (:

Kram!! men snälla komentera din/dina favoriter av dom!! (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin