Alicelindstrom

Busiga katten haha

Hej bloggen, idag är det ju första april!! (:
en rolig dag!! hihi xD
Men idag var det väl en vanlig dag i skolan!
Sen när jag kom hem så gick jag ut till Bella, men då var katten där!!
men jag såg den inte först, brukar alltid titta i fönster innan jag går ut!
men då satt den vid dörren, åå när jag öppnade den. då sprang den in!! haha
jag ba, skiiiiit
sen sperang den först in i data rummet, men sen så sprang den in i badrummet!!
jag baa:
-katten, kom
haha jag minns inte ens vad den hette!!!! haha xD men sen stannade den åå jag lyfte upp den!!
och då skulle jag böra ut den! åå jag vet inte ens hur man bör en katt!!! ahah
men då köttade den in sina klor i min arm! fast det vara bar en klo men det gjorde ont!!!
fast det är ju inge farligt, haha aa
Men alla mår bra!! hihi
det var det som har hänt mig idag!! (:

Kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin