Alicelindstrom

Bloggsvar!!

Hej bloggen!!! (:
Vet ni?? jag har vunnit en bloggsvar!!! (:
wiii jag var med och tävlade på http://liinasfotoblogg.blogg.se/
Tävlingen gick ut på att ha den bästa bloggen!
och JAG VAN!!!! haha det trodde jag aldrig, jag blev super glad!! (:
och man van en inbjudan till bloggsvar! wiii
så nu kan ni fråga mig en massa saker!! (: ni bloggsvar saken i min meny!! (:
ni kan nog inte missa den!! xD
och sen någon gång kommer jag att ha en tävling, och då kan man ju vinna bloggsvar!! (:
komihåg att påminna mig om det!! haha xD

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin