Alicelindstrom

blaablaablaaaaaaaaa

Hej bloggen, har egentligen ingen blogg lust!
men jag har inget annat att göra!! :( ahah xD
så nu tänker jag skriva ett onödigt inlägg!!
som egentligen inte är så kul att läsa, men det skiter jag i!!
för det är ju inte jag som läser, det är ju jag som skriver!!! :D
men som sagt, jag har inte så mycket att göra nu,
gick inte på träningen idag :/
har min dumma allergi såå om jag är ute och anstränger mig känns det som att
strupen sväller igen och det känns som att jag inte får någon luft!
haha inte skojj, så om jag springer runt sjön åå får sånt ''anfall''
då blir det ju inte precis kul!! :( vi skulle typ ringa en doktor eller något imon!!
och som jag skrev förut idag så skulle jag träna på eng läxan! fast sen så kom jag på,
bara för att jag är så smart, så var glosboken kvar i skolan! för jag har den för att träna till
provet på tisdag!! haha xD såå jag kunde inte träna! men ajja det var ju inte mitt fel!!!
eller jooo hehe kanske det var, men skit samma. Hoppas att det inte gör så mycket!!
känner mig värsta duktig!!! :D
haha åå har inte så mycket mer att skriva! xD
pappa har kommit hem nu :D hihi fick en choklad kanin, fast den ska jag äta till påsk!!
haha xD kommer nog att fota den då! (: just det ja, snart är det ju påsk!!
hihi längtar tills lovet! nu är det bara imon, sen måndag
tisdag onsdag och halva torsdag kvar (för mig) innan påsk lovet!! :D
wiiiiii
haha men jaa har inet så mycket mer att skriva!! skriver väl mer imon!!
åå gud vad skönt med fredag!! (: längtar! vill bara öö jaa ha det fredagligt!
eller känna att det är helg!! åå fyy jag vill ha helg!! skriver mer om mina helg planer imorgon så
har ni något att längta till!!! :D
alla som läser hela inlägget, och komentera hej dom kommer att få en sak!! :D haha xD
för om man läser hela inlägget, så läser man ju även detta!! :D
haha smart va?? öö haha
men nu ska jag typ se på tv, åå jaa fika lite. Sen ska jag väl sova!!
Är mega sur, för jag läste klart KP igår, åå jag har typ ingen bok!!
eller joo kom på att jag hade en kavr sen var var på bibblan sist!! yeah!! haha
och som du kanske läste i rubriken så skulle det här ju bli ett lååååååååångt
åå tråkigt inlägg!! :D haha xD eller i rubriken står det ju blaablaablaaaaaaaaa
men det är ju massa babbel i hela detta inlägg!!!
haha så nu har jag fått tiden att gå lite!!
behöver tips på bra bloggar som jag kan läsa, om du har lite tips.
komentera dom!! :D wiii
haha xD
men vad vill ni se på bloggen??
känns värsta tråkigt just nu!! har typ inget som jag kan visa er, eller göra!
fast just nu har jag en foto tävling!! fast det är bara två som har anmält sig!!
SNÄLLA, alla kan väl det?? för det gör inget om du inte tycker att din bild är så fin eller
såå, tveka inte!! :D det är skojj!! haha xD
men jag måste klura ut lite tips!! säg till om det är något speciellt som ni vill
att jag ska visa er/tips om!! foto tips? eller blogg tips??
eller jaa!! SNÄLLA, komentera bara något!!
öö nu orkar jag  inte skriva mer, för har inget mer att skriva om såå nu ska jag
se på TV, kram alla mina underbaar blogg läsare!!
ni minns väl vad som stod lite längre upp??
det som ni skulle göra??

ses

wilma

Hej ! ;P Hahha, men jo de finns en smådjurs-begravningsplats här på Gotland, där ligger de typ hundar och katter och kanske fåglar tror jag.<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin