Alicelindstrom

Area1

Tjoo bloggen,
kom just hem från innabandy avslutningen! (y)
hhaha men det var skööööjjjjjj!
vi var på Area1, körde sån dära laser sak! :D
hihi fast mitt lag förlorade båda matcherna!! men ajja
Känner mig värsta duktig att jag kom tre i mitt lag av åtta, båda gångerna
och det var andra gången i hela mitt liv jag körde!! haha xD
efter det åt vi tacos! mmm göööööööttt :D
sen var det typ slut! då fick vi diplom åå en närvarolapp!!
ganska coolt att jag har varit på 86 av 94 träffar!! haha xD
känns som att jag typ har missat minst 26!!! haha xD men ajja
nu vet jag inte vad jag ska göra, xD men kanske går ut lite åå fotar!! :D
hihi skulle typ vara med Maja men det gick tiipp inte!! hihi xD

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin