Alicelindstrom

Är det lördag idag?

Hejsan bloggn,
vaknade för typ en timme sedan!! känner mig typ sjuk idag!!
hehe xD
men idag vet jag inte vad jag ska göra, skulle kanske vara med Maja om det gick för hon!
igår var jag med hon, typ tio min, hahah sen skulle hon hem. men hon skulle komma tbx,
fast hehe hon kom inte!! men jag ska typ kanske följa mee mamma på
typ coop, vi ska handla tills på måndag, då hon fyller år!
och jag ska göra en tårta!!(: hihi
men det blir s'kert att jag fotar idag!! (:
jag fotade typ nästan hela dagen igår, haha xd jag var ute hela eftermiddagen!!
och då fotade jag!! (:
men nu ska jag käka frukost!!
kram (:

Maja nubben Norberg

Kan jag va med dej idag ? :) <3


blogg: http://maaajaan.blogg.se/
lina :)

Var gjorde du din header??




blogg: http://lgsdagarminutersekunder.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin