Alicelindstrom

April skämtet

Hej bloggen!
Jag skrev ju att under fredagen /första april) skulle jag skriva något som inte var sant!
alltså ett april skämt! åå den som gissade rätt första skulle jag länka!
April skämtet var att jag skulle ta bort min blogg!!
Jag blev så glad när jag gick in på bloggen nu åå såg att det var dom som skrev nej
åå typ nejj din blogg är jätte fin å bra! man blir så glad!!! (:
Men den som gissade rätt första var Wilma
klicka på hennes namn så kommer du till hennes blogg! (:

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin