Alicelindstrom

April, april jag kan lura er vart jag vill

Tidsinstäld
Hej bloggen, idag är det ju första april!
just nu sover jag nog, skrev detta inlägg den 31 mars!

idag ska man ju luras! så jag kommer att skriva en sak som inte är sann
idag på bloggen!!
Om du kommer på vad, kan du skriva i en komentar att du tror att det är det som jag
har lurats om!! (:
hiihi, den som gissa rätt kommer att få en länk på min blogg!!
Och man får gissa på hur många olika saker som heldst!
Men om någon anna har skrivit saken som är rätt och sen är det fler som gör det,
kommer den som skrev först vinna!!
Tävlingen avslutas ikväll!! så håll utkik på bloggen, hela dagen!!

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin