Alicelindstrom

Hur många inlägg under senaste inläggen

Nu ska jag visa er hur ni ändrar hur många inlägg som ska synas under senaste inlägg i din meny.
Gå in på Design - Kodmallar.
Sen bläddrar du ner till <div  class=''Senaste inläggen"</div> 
(om du inte hittar det kan du klicka ctrl+f och skriva in "<div  class=''Senaste inläggen</div>" i rutan som kommer upp)
Under den koden finns <tag:recentlist limit="20">
den siffran som står inom " " ska du ändra. för mig står det 20. alltså ser man de 20 senaste inläggen.
det är bara att du ändrar den siffran till hur många inlägg du vill ska synas!
 
Om du vill ändra rubriken, kanske till "10 senaste" 
så är det som är understruket i den koden: <div  class=''Senaste inläggen"</div> som du ska ändra! det är viktigt att det står mellan de två ".

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin