Alicelindstrom

1 April

Hej bloggen, idag är det ju första april!!
hihi en väldigt rolig dag, om ni fråga mig!
Har ni blivit lurade idag??
det har jag, haha
Det var när jag kom hem, då gick jag in på datorn!!
Och då gick jag in på KPwebben.
haha där stod det att det kanske skulle bli åldersgräns på lösgodis i Sverige!! haha
jag baahh:
-meeehh :( :@
och sen läste jag hela texten!
haha åå då började jag fatta att det var ett skämt! för det stod något med
att äldre syskon inte skulle få öö jaa orkar inte skriva det, men jag kopierade lite text från KPs inlägg!!

För att förhindra att äldre syskon blir godislangare kommer särskilda kontrollanter att göra stickprovskontroller utanför affärer och kiosker. Straffet för godislangning föreslås bli böter och godisförbud.

haha åå då fattade jag att det var ett april skämt!!
men jag kan erkänna att jag gick på det!!
fast det är ju inet säkert att det var ett skämt, men det borde vara det!
jag tycker att det borde vara olagligt att ha 15 års gräns på godis!!! haha xD

Komihåg att det kommer att finnas/finns något på bloggen som jag har skrivit idag som är ett
april skämmt!! lyckas du lista ut det först, så får du en länk på min blogg!!

Kram (:


Dorotea

jättefin blogg :D

Du vet från twilightinmyheart :D


blogg: http://doroteajonason.blogg.se/
PhotographyOliviaOlsson

ahhaha


blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin