Alicelindstrom

Nyårslista

Vill du läsa mina tidigare svar hittar du dom här: 2018, 2017.

 

Gjorde du någonting 2019 som du aldrig gjort förut? 

Jag flyttade hemifrån, blev sambo och köpte en hund. 

 

Genomdrev du någon stor förändring?

Svarar samma som på punkten över ↑

 

Vilka datum från 2019 kommer du att minnas? 

17 januari. Dagen jag och min kille blev tillsammans.
 

Har något hänt som du önskat aldrig hade hänt?

Jadå

 

Dog någon som stod dig nära? 

Nej

 

Det bästa du gjort under 2019?

Köpa en hund 
 

Vilka länder besökte du i år?

Myanmar. 

 

Hur firade du jul 2019?

Med min kille, mina föräldrar, min bror och min morfar.

 

Bästa köpet? 

Lilo helt klart!

 

 

 

Blev du kär år 2019?

Ja!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

 

 

Har du skadat dig eller varit allvarligt sjuk? 

Nej 

 

Saknar du något 2019 som du vill ha 2020?

En varm sommar. 

 

Har du varit full år 2019?

Ja :)

 

Vad önskar du att du hade gjort mer? 

Njutit av de bra stunderna. 

 

Vad önskar du att du hade gjort mindre? 

Övertänkt. 

 

Favoritserier i år? 

Kanske Game of Thrones. 

 

Bästa boken du läste i år?

En andra chans som är den tredje boken i trilogin "Me before you". 

 

Sämsta boken du läste i år? 

Jag har läst en bok i år... 

 

Största musikaliska upptäckten? 

 Ingen aning alls. 

 

Vad var din största framgång på jobbet år 2019? 

Nada 

 

Din största framgång på det privata planet?

Jag flyttade hemifrån, det kan man väl ändå se som en framgång. 

 

 

Största misstaget? 

Ingen aning 

 

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?

Tråkigt nog ledsnare.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Möbler och prylar till lägenheten.

 

Något du önskade dig och fick?

Jag har alltid önskat mig en hund, det fick jag (eller ja, jag köpte). Och en sambo. 

 

Något du önskade dig och inte fick?

En bra tan. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2019?

Jag firade den med min pojkvän och på kvällen hade jag förfest för lite vänner innan vi gick ut på krogen. 

 

Finns det något som hade kunnat göra 2019 ännu bättre?

Det gör det säkert men det finns inget jag kommer på nu.

 

Vad får dig att må bra?

Min pojkvän och Lilo ♥

 

 

 

Vem saknade du? 

Mormor och farfar. 

 

De bästa nya människorna du träffade? 

Zebbes kompisgäng. Jag hade egentligen träffat alla innan, meen började umgås med dom i år. 

 

Mest stolt över? 

Att jag/vi kan har tagit hand om en valp.

 

Högsta önskan just nu? 

Jag känner mig ganska så nöjd som jag har det. Men att alla på jorden får ha det bra.

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Tänka mer positivt och inte övertänka så mycket.

 

Vad ser du fram emot 2020?

Resa, se Lilo växa, festivaler och sommaren. 

 

 

Årets största överraskning?

Min julklapp av Z.

 

Då höll jag på att kissa ner mig av skratt?

Ingen aning. 

 

Det här ögonblicket fick mig att börja gråta?

När det blev klart att jag inte var allergisk mot hundar och samtidigt fick jag klart från uppfödaren att en av valparna i hennes kull var min.

 

 

 

Årets största besvikelse?

Ingen aning. Att det regnade på Yran typ.  

 

Det kommer jag aldrig glömma från 2019?

Lilo. 
 

Det här hoppas jag händer 2020:

 - Jag är glad

- Åka skoter

- Jag får en bra sommar









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin