Alicelindstrom

skolan.

Första skoldagen, uscch. inte ett dugg kul, fast var väl ändå ok..
Fast var awesome att komma hem å pappa var hemma , så fick världensgodastegodisskittles! så nu är jag glad, yeyy
 
sötis från Normandie, senaste uppladdade bilden, vene varför
 
Fler än jag som började skolan idag?
 
btw. så kommer jag inte att visa vad jag köpte i stockholm och de för typ två veckor sedan, flera som frågat när det kommer ;) nu vet ni

Emma Lannebrink

sv: jadå :) sj?
Började ju ny skola idag, fyfan jag är fortfarande nervös haha :( du började också idag va? hur gick det för dig, började du ny?
kram


blogg: http://adhdochfoto.blogg.se
Tilda

Svar: Ja då det gick bra. Det var mitt första extrajobb så jag var väl lite nervös men annars var det bra. ;)

Hur var första dagen i skolan då? Vilken klass började du?


blogg: http://alti.blogg.se
Anonym

nej vad söt & tjock. hihi

thebloodcountess

Sv: Okej, men två år kommer gå snabbt. Har du funderat på vad du kommer välja för linje, eller är det för tidigt för att tänka på? haha. Jag antar att det blir media eller något annat fotoliknande?
Jag går ju inte i skolan längre, men när jag gick så var mina favoritämnen svenska och engelska. :)


blogg: http://thebloodcountess.blogg.se
Anonym

jag börjar imorgon, inte roligt

Anonym

jag börjar imorgon, inte roligt

w

varför? :c








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin